Mitsubishi-Blog.pl

L200

cheap nhl jersey

cheap nfl jerseys

cheap nfl jerseys

cheap nfl jerseys

wholesale jerseys2006-2007_Mitsubishi_Triton_GLX-R_02Jest to pick-up, który swoją premierę miał w 1978 roku. Generacja najnowsza z 2006 roku jest wyposażona silnik wysokoprężny diesla o mocy 136 KM i pojemności 2,5 litra z możliwością zwiększenia mocy do 167 KM.

Na rynku australijskim i brytyjskim auto dostępne jest z silnikiem 3,2 DI-D znanym z modelu Pajero/Montero o mocy 160 KM oraz momencie obrotowym 380 Nm. W Europie produkowany jest w trzech wersjach wyposażenia: Instyle, Intenese, Invite. Najuboższą wersją jest wersja podstawowa produkowana na rynki Afryki i Bliskiego Wschodu, nie posiada ona ABS, ESP, oraz poduszek powietrznych. Najskromniejszą wersją w Europie jest Invite wyposażony w rozdzielczą skrzynię EasySelect, nie ma on kontroli trakcji oraz ESP, posiada za to seryjną blokadę tylnego dyferencjału, klimatyzację, poduszki powietrzne oraz ABS.

Samochody z EasySelect nie mogą jeździć z napędem na cztery koła ze względu na brak mechanizmu różnicowego po dobrych nawierzchniach i w warunkach dobrej przyczepności. W chwili obecnej są to jedyne pick-upy, które mogą poruszać się z napędem na wszystkie cztery koła po wszystkich możliwych nawierzchniach przy każdej prędkości. Zawieszenie przednie w L200 jest niezależne ze sprężynami śrubowymi i wahaczami, zawieszenie tylne zbudowane jest z sztywnego mostu z resorami piórowymi poprzecznymi.