Carisma

cheap nhl jersey

cheap nfl jerseys

cheap nfl jerseys

cheap nfl jerseys

wholesale jerseys

Mitsubishi_Carisma_front_20080111Był produkowany w Holandii w fabryce NedCar znajdującej się w mieście Sittard-Geleen. Samochód należy do segmentu D co oznaczało, że należał do klasy średniej, przeznaczony był na rynek europejski i produkowany w latach 1995-2004. Gruntowną modernizację tego modelu przeprowadzono w roku 1999 co w niektórych kręgach było uważane za nową generację Carismy.

Przy tworzeniu tego modelu Mitsubishi współpracowało z Volvo, z tego względu Carisma posiada takie samo podwozie jak Volvo S40 i V40 pierwszej generacji oraz Mitsubishi Space Star. Auto dostępne było z silnikiem benzynowym 1.3, 1.6 oraz 1,8. Jedynym silnikiem z bezpośrednim wtryskiem paliwa był silnik 1.8 GDI. Wstępowały dwa silniki diesla, które pochodziły od Renault i były to 1,9 TD oraz 1,9 DI-D. Występowały dwie wersje nadwozia, pięciodrzwiowy liftback i czterodrzwiowy sedan. Carisma podczas okresu produkcji był stawiany między Mitsubishi Lancerem a Mitsubishi Galantem. Na rynku europejskim miejsce Carismy zajął Mitsubishi Lancer.

W 1995 roku Carisma została zaprezentowana prze Mitsubishi Motors, w 1996 roku zaprezentowana została wersja sedan, powiększono bagażnik z 430 do 480 litrów. Swoim wyglądem samochód ten był podobny do Lancera VI generacji. W 1997 roku Carisma wyposażona została w turbodoładowany czterocylindrowy silnik diesla pochodzący z Renault 19 o pojemności 1.9 TD oraz mocy 90 KM. Z końcem 1997 roku Mitsubishi zastosowało w tym aucie silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem paliwa 1.8 GDI co było uznane za rewolucyjną nowość technologiczną, silnik ten posiadał moc 125 KM i rozpędzał samochód od 0 do 100 km/h w dziesięć sekund. Carisma dostępna była w trzech wersjach wyposażeniowych, czyli: GL, GLX/LX, GLS/LS.