GDI

cheap nhl jersey

cheap nfl jerseys

cheap nfl jerseys

cheap nfl jerseys

wholesale jerseysgdiW 1995 Mitsubishi było pierwszym koncernem, który wprowadziło do produkcji silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa do komory spalania. Literowe określenie silnika pochodzi od skrótu angielskiej nazwy Gasoline Direct Injection, która w wolnym tłumaczeniu oznacza bezpośredni wtrysk paliwa. Twórcy technologi GDI podkreślają z dumą, że silnik stworzony w tej technologi łączy w sobie właściwości dwóch napędów: dużą, mocy benzynowej z niewielkim zużyciem paliwa oraz wysokim momentem obrotowym, którymi charakteryzują się silniki wysokoprężne. Inżynierowie Mitsubishi obliczyli, że ich silnik w stosunku do konwencjonalnego silnika benzynowego posiada 10% więcej mocy oraz spala o 20% mniej paliwa i co za tym idzie produkuje 20% mniej szkodliwego dla środowiska dwutlenku węgla.

GDI posiada dwa różne tryby pracy, które są uruchamiane w zależności od obciążenia, jeżeli pedał gazu zostanie mocniej wciśnięty, obciążony silnik przełącza się na inny tryb pracy, w którym rośnie zapotrzebowanie na paliwo. Dzięki dwóm trybom pracy podczas spokojnej, jednostajnej jazdy silnik potrzebuje ubogiej mieszanki, dzięki czemu oszczędzana jest duża ilość paliwa, lecz gdy preferuje się jazdę bardziej agresywną lub nawet sportową gdzie potrzebna jest większa moc silnika na przykład aby osiągnąć prędkość 120km/h silnik zaczyna pobierać dużo więcej paliwa. Z tego względu zostało stworzonych kilka teorii na temat technologi GDI, z jednej strony, że jest ona bardzo ekonomiczna i nowoczesna a z drugiej, że silniki w niej stworzone są nieoszczędne w samochodach, których przeznaczeniem ma być jazda sportowa lub agresywna.

W silnikach GDI użyto wiele innowacyjnych technologi, takich jak: dwie pompy paliwa – wysokociśnieniową i niskociśnieniową, która ma za zadanie dostarczanie paliwa wysokociśnieniowej. Kolejnym całkiem nowym rozwiązaniem jest zastosowanie świec zapłonowych z platynowymi elektrodami na, których można przejechać do 90000 km. Silniki GDI posiadają 200 nowych rozwiązań, które wszystkie chronione są patentami a najważniejsze z nich to: pionowy kanał dolotu powietrza, wysokociśnieniowa pompa paliwa, kształt denka tłoka, wysokociśnieniowy wtryskiwacz.