Pajero

cheap nhl jersey

cheap nfl jerseys

cheap nfl jerseys

cheap nfl jerseys

wholesale jerseysMitsubishi_Pajero_(V80)_frontSamochód terenowy, którego pierwsza generacja pojawiła się w 1982 roku. Mimo, że pierwszy egzemplarz został wypuszczony w 1982 roku to cały jego projekt swoje korzenie ma dużo wcześniej w takich modelach studyjnych jak PX33, Minica Jeep oraz Pajero I. W 1979 roku rozpoczęto prace nad seryjnym modelem. Dużą popularność zdobyli również jego następcy czyli druga i trzecia generacja.

W 2006 roku swoją premierę miała czwarta generacja Mitsubishi Pajero, która została pokazana na targach w Paryżu. W 1991 roku zadebiutował Pajero II z kilkoma wariantami silnika i skrzyni biegów w w tym najmocniejsza wersja z silnikiem benzynowym V6, 3.0 m3 o mocy 150 KM. W 1994 roku do produkcji wszedł nowy silnik benzynowy V6, 3,5 m3 o mocy 208 KM.

Pod koniec 1997 roku auto przeszło face-lifting, gdzie najmocniejszym silnikiem po liftingu był silnik benzynowy V6, 3,5 m3 o mocy 194 KM. W roku 1999 rozpoczęto produkcję Pajero III, najmocniejszym silnikiem był silnik benzynowy V6, 3,5 m3 o mocy 200KM. Istniała możliwość wyboru spośród trzech rodzajów skrzyni biegów. Pod koniec 2002 roku auto przeszło niewielki face-lifting, w standardzie wszystkie produkowane modele posiadały napęd Super Select 4 WD II. Pajero czwartej generacji zaprezentowano podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu w 2006 roku. Do wyboru są dwie wersje wyposażenia Invite i Instyle, Najmocniejszą jednostką napędową jest silnik benzynowy V6, 3,8 m3 o mocy 250 KM który charakteryzuje się zmiennymi fazami rozrządu MIVEC. Pajero czwartej generacji posiada napęd Super Select 4DW II zapożyczony z wcześniejszej generacji tego modelu.